Dostawa i płatności

[to jest z regulaminu Krystal:]

Formy płatności

  1. Sklep oferuje następujące formy płatności za Towar:
    1. Płatność przelewem bankowym (przedpłata).
    2. Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki).
  2. Płatności należy dokonać zgodnie z wybraną formą płatności przy składaniu
    zamówienia.

Wysyłka towaru

  1. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności Towarów w sklepie oraz wybranej metody płatności. Zamówienia realizowane są w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem).
  2. Towary wysyłane są na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  3. Koszty wysyłki są ustalane na podstawie wybranego sposobu dostawy i zostaną podane Klientowi przed finalizowaniem zamówienia.

[to jest z regulaminu Nano:]

Formy płatności

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
    2. karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności).
  2. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 Dni roboczych.
  3. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 2 Regulaminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży.
  4. Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

Wysyłka towaru

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar zgodny z Umową sprzedaży.
  3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych.
  5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia, lub na adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
  6. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta  informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  8.  Klient nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego Towaru.
  9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Towar jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
  10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.